2012. október 4., csütörtök

1.Díjam

Sziasztok!Most nem fejezettel jelentkezem, sajnálom.Nagyon nagy öröm számomra, hogy megkaptam az első díjamat.Ezúton is szeretném megköszönni Boginak, hogy ilyen aranyos volt, és meglepett, ezzel a díjjal.Iszonyat jól esett,KÖSZÖNÖM! /tudom hogy nem így szokták kirakni, de én most ezt így fogom/
Sok puszi,Wiwi.xx




1. Mi motivált arra, hogy elkezdj írni?  -Nagyon sok jó, és példa értékű blogot olvastam eddig, és kiváncsi voltam hogy ez nekem menne e, hogy tudnék e én is olyan fantasztikusan írni mint ŐK.Sajnos nem.2.Ki a példaképed?  -Négy példaképem van.Demi Lovato,Eleanor Calder, Blake Lively és a One Direction.3.Ki a kedvenc íród?  -Ez lehet hogy fura, de nincs kedvemcem...4.Mi a szerencseszámod?  -Hmm, a 11.5.Hogy hívják a legjobb barátnődet?-Igazi legjobb barátnőm nincs, de Fatime, ő 'alakítja' a blogban Tifanit.6.Van olyan, akit twitteren ismertél meg és nagyon jóba lettél vele?-Igen rengeten vannak.:) Legalább 20 ember.7.Hányadikos vagy?  -Hetedikes vagyok.8.Kedvenc színésznő?  -Nina Dobrev és Blake Lively 9.Barátaid/osztálytársaid  olvassák a blogodat?  -Igen ha jól tudom egy osztálytárs és még vagy hat barátnőm.10.Kedvenc dal?  -A One Direction albuma, Demi Lovato-Skyscrape, Maroon 5 pár száma.11.Van testvéred?   -Nincs testvérem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése