2012. október 30., kedd

5.fejezet

Hello cicuk!A díjam örömére érkezett meg az ötödik fejezet,sokan kérdezték hogy mikor írok, vagy hogy mi lesz a bloggal.Legtöbbször azt válaszoltam hogy törlöm vagy így hagyom, de nem.Megpróbálom még jobban, hátha úgy nagyobb sikere lesz.Örülnék, hogy ha hagynátok valami 'nyomot' is hogy itt jártatok, szavazat vagy komment formájában. 5 TETSZIK UTÁN jön az újabb rész.Rövidke lett...
Sok puszi,Wiwiii.x




*Lexi szemszöge*


Apa félóra elteltével ott volt a Starbuck előtt, és hazavitt minket, felmentünk a szobánkba elővettük a laptopot és egy jó kis szórakozóhelyet akartunk keresni.Több kevesebb sikerrel találtunk is egy normális helyet, ami nincs is messze.Még csak fél öt volt,úgy hogy volt bőven időnk, elkészülni.Kimentünk a kertbe a laptoppal együtt és elindítottunk egy filmet, később a kutya is csatlakozott.Egy idő után már nem fértünk el a hintaágyban, mert a kis háziállatunk elterpeszkedett, így hát átköltöztünk a kanapéra.De hát milyen egy hűséges kutya, jött velünk együtt.A filmen sokat nevettünk, a Szingli fejvadászt néztünk meg, még beszélgettünk egy kicsit, hét óra körül eszméltünk fel, hogy készülni kéne.Elmentünk zuhanyozni, szerencse hogy a házba két fürdőszoba van, így együtt tudtunk tovább készülődni.Hajszárítás közbe vettem észre, hogy a körmöm teljesen lejött.Enyhén kaptam szívbajt hogy most én ilyen körmökkel fogok elmenni bulizni?Na azt  már nem..Megszárítottam a loboncomat, és begöndörítettem, törülközőbe mentem be a szobába,Tifani már épp ruhákat nézett magának.
-Basszus nézd már hogy lejött a körmöm!-mutattam neki a férre sikerült manikűrömet.
-Te mit csináltál ezzel?-röhögött.
-Na pont ez az, semmit.
-Szerencsétlen vagy, Lexi.De amugy szeretlek.-ölelt meg.
-Köszi, ilyen egy barátnő.-cukkoltam.
-Naaa, ez durva volt.-kapta maga elé a kezét.
-Ne drámázz inkább segits.-vonszoltam magam után.
-Mit vegyek fel?!-kérdeztem mikor a szekrény elé értünk.
-Mindenki a saját ruha problémáját oldja meg, a körmödet meg majd megcsinálom.-libbent arrébb.
-Köszii.-dobtam felé egy puszit, azzal belemélyedtem a gardróbomba.
Sok keresgélés és próbálás után ráakadtam egy aranyos kis rózsaszín ruhára.Egészen tetszett, és nem is állt rosszul,nem akartam hozzá kiegészítőt venni de megláttam egy aranyos kis fekete-arany rózsás gyűrűt és nem tudtam ellentállni.A sminkelést nem vittem rúlzsásba, csak szájfányt szempillaspirált és egy kis szemhéj festéket használtam.Hajamat még egyszer átfésültem, és kerestem egy kistáskát.Belepakoltam egy pár dolgot és mikor már majdnem késznek nyilvánítottam magam, eszembe jutott, hogy még nem választottam cipőt.Gyorsan elkezdtem keresgélni, és szerencsémre pont megtaláltam a fekete magassarkúmat a bőrönd aljában.Megnéztem hogy Tifani hogy halad, hmm egészen jól, még segítettem megcsinálni a haját, és nekiálltunk a körmömnek.A nagy ötlete az volt, hogy nem kijavítja hanem leszedi az egészet.Hát remek ezért ültem ott fél óráig.A ruhámhoz illően rózsaszínre festette a körmeimet.Nagyon ügyes barátnőm van nekem az biztos, mert tök klassz lett.Lementünk és elmondtuk apának a tervünket, és ajánlott egy jobb helyet adott hozzá valamilyen kártyát is.Nem erre számítottam, és ha jól láttam Tifani se, kerek szemekkel meredtünk rá.Tényleg megváltozott, két év alatt, vagy csak rájött hogy már nem vagyok tíz éves, akire vigyázni kel.Hívtunk egy taxit, bediktáltuk a címet, és elég hamar oda is értünk.




Igaza volt apának elég jól nézett ki a hely kívülről is, és a kártya felmutatásával a VIP részlegbe vezetettek minket.Úgy látom elég jó kapcsolatai vannak itt is.Nagyon jó volt a hangulat mindenki közvetlen volt és kedves, rengeteget táncoltunk, és talán egy kicsit sokat is ittunk.Tifani leült egy kicsit pihenni, én pedig elmentem még egy kör koktélért és ahogy megfordultam az egyik ital valakinek a ruháján landolt.
-Ou basszus ne haragudj.-kezdtem megtegetőzni.
-Nyugi, semmi baj.
-Biztos?
-Persze.Csak leveszem a zakómat, és már nem is látszik.Amúgy Ian vagyok.
-Alexandra, de szólíts csak Lexinek.-mosolyogtam.
-Nem táncolunk?Ez az egyik kedvenc számom.
-De persze, csak leteszem az italokat, már ami maradt még a pohárba.
-Haha nagyon vicces.Az a lány ott a barátnőd?-mutatott az asztalok felé.
-Igen de ha jól látom eléggé elfoglalt.
Letettem a poharakat és mentem Ian után a nagy embertömeg közé.Nagyon jól táncolt, jó humora volt meg minden csak kicsit fura volt nekem ez a helyzet.Én visszafogottabban viselkedtem mint kellett volna, nem értem miért, ez olyan ösztönös volt..Lehet hogy azért mert hozzá voltam szokva hogy volt barátom?!De már nincs...Negyed kettő fele indultunk haza hulla fáradtan, le se öltöztünk csak beestünk az ágyba.


*Reggel*


Iszonyú fejfájásra ébredtem fél tízkor, szétnéztem a szobába és inkább visszafeküdtem.Elmentem zuhanyozni, hát ha attól egy kicsit jobban leszek, de nem így lett.A köntösömbe kivánszorogtam a konyhába egy fájdalom csillapítóért, és ha már ott voltam hoztam fel valami kaját is.Fel keltettem Tifanit is, odaültem mellé az ágyba és közöltem vele, hogy ma indulunk haza, fél háromkor indul a repülő.Reggeli után elkezdtünk pakolni ami nem volt valami egyszerű dolog.Eközben apa is hazaért, és mondta hogy elvisz még minket valamerre, mi a vásárlást választottuk, és még egy bőröndöt, mert már alig fért bele valami.Felöltöztünk a csomagjainkat levittük az előszobába, vagy is inkább le dobtuk őket a lépcsőn egy  *Vigyázat 2 tonnás bőrönd közeleg!* felkiáltással.Apa betette a kocsiba őket és mi is beültünk, a plázát vettük célba a vásárlásra volt másfél óránk.Nagyon jól elvoltunk egy csomó cuccot vettünk, apa már attól félt, hogy nem fogunk elférni és nagyobb kocsira lesz szükség.Egy biztos Spanyolba nagyon jó ruhákat lehet venni, ide fogunk járni vásárolni.Sajnos kettő előtt indulnunk kellett, mert nem fogjuk elérni a gépet, mondjuk mi nem bánnánk.Az út nagyon viccesen telt elhülyéskedtünk apával, és megígértük hogy máskor is jövünk.Elbúcsúztunk apától és felszálltunk a gépre, pár perc múlva már indultunk is Magyarország felé.A repülő utat végigaludtuk arra keltünk fel, hogy a stewardess járkál az utasok között, hogy kapcsolják be a biztonsági öveket mert leszállunk.Anya és Tündi már vártak minket elköszöntünk és mentünk anyával haza.Nem tudom miért, de nagyon érdekelte hogy milyen volt apával lenni.Én ezt nagyjából elinzétzem egy jóval.Otthon kipakoltam és beültem a gép elé este még elvittem sétálni Leilát meg átnéztem hétfőre a tanulni valókat.Tizenegy fele elmentem aludni, több kevesebb sikerrel, mert csak arra tudtam gondolni, hogy suliba tuti mindenki azon fog csámcsogni hogy szakítottunk..

2 megjegyzés: