2012. szeptember 30., vasárnap

2.fejezet

Sziasztok.Megérkezett a második fejezet is, remélem tetszeni fog.Lesz egy kis változás, barátnőm is irni, fog ebben a blogban.Tifani szemszögéből.Köszönöm az eddigi kommenteket,aranyosak vagytok, és továbbra is várom őket sok sok szeretettel.:)
Puszi,Wiwi.x


*Lexi szemszöge*


Tifani hazament, én pedig neki álltam kaját csinálni.A suliba még semmi nem tanultunk, így leckém nem volt, szerencsére.Francia pirítóst csináltam magamnak, és leültem a TV elé, megkereste a VIVÁT és nekiálltam enni.Érdekesen nézhettem ki miközben énekléssel próbálkoztam tele szájjal.Bepakoltam a mosogató gépbe és elindítottam.Negyed nyolc körül anya is hazaért, hulla fáradtan.Neki is csináltam kaját és bevittem a szobájába.Felvetettem neki az új ötletemet miszerint megszeretnék tanulni vezetni.Örült az ötletnek, hiszen akkor neki nem kellesz értem jönnie.Pár perc beszélgetés után kijelentette hogy ő fáradt és megy zuhanyozni.Hát oké.Követtem a példáját lassan én is mert kimerített ez a nap.
Reggel egészen kipihenten ébredtem fel.Felöltöztem és lementem szétnézni.Anya otthon volt, de épp indult.Na ná, ilyen az én szerencsém.Elköszöntem tőle és felmentem a szobámba a táskámért és hajat vasalni, miután végeztem indultam is suliba.A reggelem szokásosan unalmasan telt, de ma csak hét óránk volt.Letudtuk az iskolát és mindenki ment haza,kaptam anyától egy SMS-t hogy menjek el a kutyáért az állat orvoshoz ahova tegnap elvitte.Nem tudom miért kellett ott hagynia egy napig, de örültem hogy végre hazajöhet.Egy lány Westi kutyusom van, Leila aki most lesz egy éves.Elmentem érte, így már nem voltam egyedül otthon.Megcsináltam azt a kis leckét amit kaptunk, és felhívtam Mátét, hogy jöjjön át, mivel az elmúlt napokban eléggé hanyagoltuk egymást.Fél óra elteltével csörgött a telefonom, ami azt jelentette,hogy mindjárt itt van.
-Szia!-öleltem meg szorosan.-
-Szia Lexi..-ölelt vissza mosolyogva.
-Na mizujs?Gyere be.
-Semmi igazából régen láttalak.
-Igen, egész pontosan három napja.-tettettem szomorú arcot.
-Jól van na, az igen is rég volt.
És itt kezdődött el egy hosszú beszélgetés.Mindenről volt szó, ő elmesélte, hogy megismert egy lányt, és hogy nagyon aranyos,kedves és szép.Biztattam hogy ismerje meg jobban, hátha kialakul köztük valami.Eszembe jutott, hogy el kéne vinni Leilát sétálni, így arra a döntésre jutottam, hogy hazakísérjük Mátét.Kel egy kis séta mindannyiunknak, és addig is beszélgetünk.Negyed óra alatt már a házuk előtt álltunk és épp elköszöntünk egymástól mikor megszólalt a telefonom.
-Szia!Zavarlak?-szólt bele egy kedves hang.
-Jaj hello, dehogy is.-válaszoltam.
-Nem tudunk holnap valamikor összefutni?Jó lenne már,rég nem hallottam felőled.
-De persze, reggel még felhívlak.
-Rendben, puszi!-
-Puszi!-fejeztem be a beszélgetést.
Zsoo hívott fel, ő egy nagyon régi barátnőm, még az általánosba ismerkedtünk meg.Ma már nem nagyon tartjuk a kapcsolatot, maximum, telefonon, vagy néha összetalálkozunk véletlenül.Örültem neki hogy megkeresett, jól esett hogy még emlékszik rám.Visszamentem Lielához és Mátéhoz mert telefonálás közben kicsit elkóvályogtam.
-Bocsi, csak barátnőm keresett.-mondtam neki mosolyogva.
-Ja oké, semmi baj,de megyek be mert már fázok.
-Jól van.
-Szia!-ölelt meg.
-Hello.-öleltem vissza.
Megsimogatta a kutyusomat és már lépett is be a kapun,mi pedig hazaindultunk.Útközben végig a telefonomat nyomogattam, de Leila ugatása kizökkentett az SMS világából, és oldalra fordítottam a fejemet.A barátomat láttam egy másik lánnyal.Valahonnan ismerős volt de nem tudta eldönteni hogy honnan.Legszívesebben odamentem volna hozzájuk, és kérdőre vontam volna, de nem tettem.Az egyik fa mögé mentem, és dobtam egy SMS-t Tifaninak hogy helyzet van.Leirtam neki mindent, ő megpróbált lenyugtatni hogy biztos férre értem a dolgokat és csak egy barát.Valahogy nem tudtam neki hinni.Tudom hogy csak segíteni akart.De én nem tetlenkedtem  és felhívtam Bencét.
-Szia szívem!-köszönt.
-Szia!Hol vagy most?
-Épp BMX-ezek az egyik haverommal.Miért?-tudtam,hogy hazudni fog.
-De jó tényleg.Én Mátét kísértem haza, itt vagyok az utcájukba.-erre rögtön elkezdett forgolódni mint valami félőrült.
-Mi a baj talán nem erre számítottál?-kérdeztem nyersen.
-Mire gondolsz?-hallottam ahogy egy nagyot nyelt.
-Ja semmire.Na mennem kel.Szia.
-Szia kicsim.-búcsúzott el mintha mi sem történt volna.
Nagyon mérges voltam rá, legszívesebben megfojtottam volna, amiért ilyen könnyen a 'szemembe' mert hazudni.Szinte szaladtam haza.Se szó, se beszéd berontottam a szobámba, lefeküdtem az ágyra és sírtam.Olyan tehetetlennek éreztem magam..Mi van ha túl reagálom?Végül is nem láttam semmi olyat.De akkor miért tagadta le hogy azzal a lánnyal volt?
Negyed kettő van, és nem tudok aludni.Folyamatosan kattog az agyam a ma történt eseményeken.Ki lehet az a lány?Meg kel tudnom de nagyon sürgősen mert meg fogok bolondulni.
Alig aludtam, reggel felhívtam Zsófit, hogy ma mikor tudnánk összefutni.Mivel ma csak hét órám volt így megbeszéltük, hogy fél háromkor talákozunk a Pláza előtt.Az óráim hála a jó égnek hamar elteltek de nem ez sem vigasztalt.A suli után a megbeszélt helyre mentem.Zsóó már várt rám.
-Hali, bocsi ha késtem.-öleltem meg.
-Szia, nem késtél.-mosolygott.
-Rendben,mejünk be.-ajánlottam fel.
-Oké, induljunk.
Bejártuk a fél plázát, közben beszélgettünk,nagyon sok mesélni valónk volt egymásnak.Annyit változtam én is, és ő is.Hasonló karakterek lettünk, aminek szintén örültem.Két órára teljesen elfelejtettem hogy lehet hogy megcsal a barátom.Nagyon jól éreztünk magunkat, és megbeszéltük, hogy máskor is összefutunk, mert még mindig nem veséztünk ki minden témát.Ő elindult, és pedig felhívtam anyát hogy jöjjön már el értem ha tud.
-Szia anya!Eltudnál értem jönni most?A plázánál vagyok.
-Hello, igen tíz perc és ott vagyok.Szia.
-Köszi,szia!
Na ez gyors volt.Tényleg ott volt tíz perc múlva, új rekord.Közben beszélgettünk, és elmondta hogy hétfőtől kezdhetem az autós sulit.Gyorsan felhívtam Tifanit, hogy nekem anyum megengedte, és már el van intézve.
.-Hello,anya megengedte.Hétfőtől autós suli.-örvendeztem a telefonba
-Váó, szia.Nekem is.Már kiválasztottam hogy milyen kocsit szeretnék.-örült velem együtt.
-Ez aztán gyors volt.Én nem tudom.Majd segits választani!
-Okééé.
-Na de megyek mert összeesek.
-Jólva,szia puszi.
-Pusszantalak.-köszöntem el.
Örültem neki nagyon, jó lesz hogy végre én is tudok majd vezetni.Elkezdtem tanulni, na ja ritka alkalom.Csak matek volt, azt gond nélkül megoldottam.Be kapcsoltam a TV-t és a zene csatornára tettem, épp a kedvenc számom ment Maroon 5-től.Összepakoltam egy kicsit a szobámban, és már mentem is zuhanyozni.Miután végeztem köntösbe kimentem ennni adni a kutyusomnak, és felhoztam egy kis kaját magamnak.Végeztem az evéssel és még lementem anyához, hogy megbeszéljem vele, az előre eltervezett hétvégét.
-Anya, akkor még áll a hétvége?Mehetünk?-kérdeztem.
-Sajnálom Lexi de nem.Apukáddal leszel egész hétvégén.Ne haragudj hogy csak most szólok.
-Micsoda?Apa Spanyolországban lakik.
-Tudom.Mész hozzá ki, rögtön iskola után.Nem tudjuk máshogy megoldani.
-De jó, hogy erről én nem is tudok.Nem megyek nem érdekel.
-Lexi menned kel.Muszáj.Nincs nem leges válasz, sajnálom.
-Köszönöm hogy csináltok nekem programokat de semmi szükségem nincs rá.
Ezzel kiviharzottam a szobából egyesen fel az emeletre.Teljesen ki voltam akadva, mi az hogy a megkérdezésem nélkül szervezkednek össze-vissza?!Nem igaz hogy ilyenek.Terveim voltak, a haverokkal.Duzzogva aludtam el, és nem tudtam hogy mondjam meg a többieknek hogy nem megyek, mert én Spanyolországba leszek.Hát tényleg nagyon jó, ennél már jobb nem is lehetne....

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :)) Te vagy a legjobb Wiwii :D tényleg szar jogy mennie kell Spanyolországba :) de ahogy ismerlek tuti kitalálsz valami jót :D pusziii

    VálaszTörlés
  2. Imádom :) Siess a kövivel! :) De majd szólj, ha fent lesz :)

    VálaszTörlés
  3. Csak így tovább csajsziim:))Hamar a kövekezőt:))) Puszillak:))

    VálaszTörlés