2012. október 11., csütörtök

4.fejezet

Sziasztok!Kicsit, na jó nem kicsit elég sokat késett a 4.fejezet de bocsánatot kérek, sok dolgom van és még van egy blog ahol én is író vagyok, oda is kel firkálnom valamit.Remélem tetszettek az eddigi irományaim, és továbbra is szavaztok.:)Még most is 5 TETSZIK és új rész., de ez később emelkedni fog.Rövid lett,bocsi.
Sok puszi, Wiwii.xx


*Lexi szemszöge*


Mi után kellően megszemléltük a kertet, be mentünk a házba, és megkerestük apát.
-Apa hol vagy.?És a csomagjaink?-kiabáltam mivel akárhol lehet, és a ház is elég nagy.
-Itt vagyok fent az emeleten, gyertek fel, az elsőn.
-Tifani gyere már, ne kutyázz folyamatosan.
-Jól van már ne nyaggass.-mondta röhögve.
Felmentünk és nagyjából tátva maradt a szánk, azt eddig is tudtuk hogy hatalmas ez a lakás és két emeletes, dehogy belülről is ilyen szép.Apa kitett magáért az biztos, de mivel rendező gondolom megteheti, karácsonyra is csodaszép ajándékokat szoktam tőle kapni.
-Különszobába lesztek?-kérdezte.
-Ümm ezen még gondolkozunk.-válaszolt a barátnőm.
-Okés, akkor leteszem ide a csomagokat.Nem vagytok éhesek?
-De, rendelhetnénk valamit, ha jól tudom még mindig nem tudsz főzni.-nevettem.
-Jól van elég lesz Lexi, hagyd abba.-mondta, de láttam hogy mindjárt elröhögi magát ő is.
-Hagyd már!-szólt közbe Tifani, mire mindketten rá néztünk.
Lementünk és apa rendelt nekünk pizzát, hát igen a megszokás.Amíg kihozták a kaját addig játszottunk Indrával, ja hát igen a tenyésztő akitől apa vette így nevezte el a kutyát.Szerintem elég fura, de aranyos.Nem tudom mennyi energia van ebbe a rosszcsontba de az biztos hogy sok.Már hullaként ültünk le a hinta ágyba miközben a kutyus még vígan játszadozott, mintha csak most kezdte volna.Az én Leilácskám szerencsére nem volt ilyen hiperaktív, bár tény hogy ő sem a jó kutyák közé tartozik, de nem baj így szeretem.
Evés után megkértük apát, hogy vigyen be a városba mert szét akarunk nézni.Mivel mindketten beszélünk angolul ezért megtudjuk magunkat értetni, ha venni szeretnénk valamit.Elképesztő ez a város különleges a kultúrája, nagyon más mint Magyarország, sok mindenre rácsodálkoztunk.Másabb az emberek mentalitása, gondolkodása is, jól tette apa hogy idejött.
Nem sokat időztünk a városba, mivel már későre járt, és nagyon fáradtak voltunk.Fél nyolc után indultunk vissza a kocsihoz, és haza.Majdnem bealudtam az autóba, hát igen kissé kimerített ez a nap, és elég sok minden belefért, ahhoz képest, hogy csak pár órája vagyunk itt.Kiszálltunk és bementünk a házba, fel az emeletre, kiválasztottunk, a legnagyobb szobát, és így döntöttünk, hogy egy szobába leszünk.A szobából nyílt egy nem túl nagy fürdőszoba, Tifani ment először zuhanyozni, addig én kipakoltam a bőröndömből egy pár cuccot.El voltam egy ideig aztán megkerestem a távirányítót és bekapcsoltam a plazma TV-t.A zene csatornát kerestem meg, és ledőltem az ágyra.Nem sokkal később, eszembe jutott a barátnőm hogy vajon mit csinál már majdnem fél órája.Az első gondolatom az volt, hogy bealudt a kádba, mivel ő bárhol és bármikor képes elaludni.Úgy döntöttem be nyitok, vagy legalább bekopogok, hogy mi történt ezzel a nőszeméllyel.
-Héé csajszi bealudtál?-kopogtam.
-Ja nem csak SMS ezek a barátommal.-kiabált ki.
-A kádba?
-Ja hát persze, úgy kel azt.-röhögött.
-Jól van már azt hittem bealudtál.
-Nem még nem.
Visszakászálódtam, és bedőltem az ágyba, elkezdtem azon gondolkozni, hogy mit fogunk holnap csinálni.Épp tervezgettem hogy felhívom anyát, hogy tudja hogy még élünk.A kezembe vettem a telefonomat és elkezdett csörögni, privát számról hívott valaki.
-Tessék?-szóltam bele.
-Szia Lexi.
-Miért hívtál?-lettem hirtelen komoly, meglepődött, és ideges.
-Mondanom kel valamit...-kezdte.
-Hallgatlak.
-Tudod akkor amikor azt mondtam hogy az egyik haverommal vagyok, és BMX-ezünk.
-Ja, mondjad már.-siettettem.
-Na szóval az nem volt igaz.
-Tudom!-vágtam bele a szavába.-Láttalak titeket, csak kíváncsi voltam hogy ki ő.-folytattam.
-Öööö..-azt hiszem erre nem számított.
-Szánalmas vagy!De akkor ki is volt az a csaj?
-Ő izé.. hát... nem tudom hogyan mondja el.-habogott.
-Jaj Istenem ne csináld már ezt, mondd mert dolgom van.
-Jó!Laura a barátnőm.
-Hogy micsoda?!És akkor én mi vagyok?-már szinte ordítottam,de megpróbáltam visszafogni magam.
-Te is az vagy.
-Egy undorító szemét alak vagy, soha többet nem akarlak látni, légy boldog azzal a kurvával!-kinyomtam a hívást, és a földre dobtam az Iphoneom.
Hátra dőltem az ágyon és elkezdtem könnyezni, nem tudom én rosszabbra számítottam.Mindig azt hittem, hogyha szakítunk össze leszek törve és zokogva fogok a TV előtt gubbasztani fagyival a kezembe.De nem, fura volt, de örültem neki, nem akarom hogy elrontsa a hétvégénket.Mikor kijött Tifani a fürdőszobából oda jött hozzám, és amint meglátta hogy a telefonom a földön van, és én könnyezek, azonnal leült mellém.
-Mi történt?-kérdezte.
-Aaa semmi nem lényeges.-legyintettem, és megtöröltem a szememet.Épp felállni készültem, de a barátnőm visszahúzott.
-Tudom hogy van valami, ne kamuzz.
-Jól van jól van máris mondom.Szóval csak annyi, hogy szakítottunk.-mondtam.
-Kivel?-értetlenkedett.
-Na szerinted kivel?Ne legyél már hülye.
-Te jó ég ez komoly?A miatt a csaj miatt szakítottatok?Meg mondtam hogy férre értettél valamit, és te ezért szakítottál vele?Bolond vagy.-mondta.
-A csaj neve Laura, és mellesleg ő a másik barátnője.-válaszoltam cinikusan.
-MÁSIK BARÁTNŐJE?-kelt ki magából Tifani.
-Aha,ugye milyen remek?-vigyorogtam.
-Sajnálom.-ölelt meg.
-Ha én nem sajnálom te se sajnáld, de most megyek zuhanyozni én is.-pusziltam meg.
Bementem a fürdőszobába és percek múlva már a kádban ücsörögtem, és apával sms-eztem, hogy nem e akar nekünk felhozni egy kis popcornt.Hát ja nálunk így megy elég fura, mert anya nem ilyen de se gáz.Húsz perc fürdőzés után, felvettem a köntösömet, és odamentem a barátnőmhöz megnézni hogy mit csinál.A pasijával Ádámmal Skypeolt, oda ültem mellé, és bekapcsolódtam a beszélgetésbe.Nagyon cukik együtt, fél mondatokból is megértik egymást, és imádom ezeket a gyerekes vitákat.Nem tudom most épp mi volt a vita oka, én már majdnem leestem a fotelből, annyit röhögtem rajtuk.Tizenkettő fele elköszöntünk tőle, mert már zömbik voltunk, és holnapra elég sok mindent terveztem.Kikapcsoltuk a laptopot, és valamennyire szabaddá tettük az ágyat, mivel mindent oda tettünk le, és nem igazán volt hely.Mikor sikeresen átpakoltunk mindent a kanapéra és a fotelba, lefeküdtünk aludni.

*Reggel*

Tény, hogy nem vagyunk nagy koránkelők, de most sikerült felkelnünk fél kilenc előtt, huhú új rekord.Le vánszorogtunk az emeletről, és megpróbáltam megkeresni apát, de ehelyett, csak egy cetlit találtam a konyhába:"Jó reggelt!Ne haragudjatok, de el kellett mennem, délben jövök megigérem, reggeli van a mikróba ha bármi kel hívjatok fel!Apa."Amíg ezt olvastam visszaértem a nappaliba ahol Tifani ébredezett.
-Apa elment.Nem vagy éhes?-kérdeztem.
-Miért?De, ehetnénk valamit.
-Nem tudom nem írta le, okés akkor gyere az ebédlőbe.
Bementünk a nagy helységbe és auz se tudtuk hogy mi hol van, én sikeresen megtaláltam a tányérokat, és bementem a konyhába a reggelinket be vittem és le tettem az asztalra.Gondolkoztam, hogy hol lehetnének az evőeszközök, de aztán hírtelen be villant, mintha apa tegnap a konyhapult fiókjából vette volna ki a kést.Oda mentem és lássatok csodát ott volt.Eközben szerintem Tifani majdnem bealudt  az asztalnál ülve.
-Hé menjünk együnk inkább kint a kanapén ott van a TV is.
-Azta Lexi ez eszedbe juthatott volna hamarabb is.
-Jól van ne morogj inkább segíts.
Letepedtünk a kanapéra és enni kezdtünk.Közben jött egy SMS-em anyától, hogy mizu van és hogy jól érezzük e magunkat.Rögtön válaszoltam hogy semmi nincs, és nagyon jól el vagyunk, épp eszünk.
-Ma nem tartunk egy csajos napot?-kérdeztem.
-Ohh dehogynem ez nagyon jó ötlet.-lelkendezett a barátnőm.
-Úgy is olyan rég volt.
-Sajnos...
-Akkor majd szólunk apának hogy vigyen el minket valamerre.Tényleg nem megyünk el fodrászhoz?Be akarom festetni a hajamat barnára, vagy azt inkább majd otthon?-kérdeztem.
-Barnára?Váo, igen amugy szerintem majd otthon.Menjünk el inkább körmöshöz, ott úgy is régen voltunk együtt.
-Remek ötlet.Na akkor még punnyadunk egy kicsit, és mire apa hazaér addigra elkészülünk.
-Pontosan.-kacsintott Tifani..
Még két órán át bámultuk a tévét és tizenkettőkor elkezdtünk készülődni, nem tartott sokáig, gyorsan felöltöztünk, és itt nem volt olyan sok cuccom, szóval egyszerűbb volt sokkal.Kivasaltam a hajamat, és felraktam egy egyszerű sminket.Ahogy láttam Tifani is elkészült, lementünk és nem sokkal később már apa is itthon volt, megkértük hogy vigyen el minket egy körmöshöz.Nem volt ellenére az ötlet, úgy is arra fele volt dolga, még nekünk csinálják a körmünket addig ő is ellesz, és amikor végzünk el jön értünk.Nagyon jó volt sokat hülyültünk, és a manikűrös is jó fej volt, jókat beszélgettünk vele.Sokáig voltunk ott, de megérte rá várni csodaszép körmöm lett, de nem csak nekem.Mindkettőnknek nagyon tetszett a másiké is.Tényleg profi volt a csaj, pedig nem lehet több huszonötnél.Nem tudom Magyarországon miért nincsenek ilyen kiváló szalonok, pedig jó lenne!Folyton ott lógnánk.Körmös után a közeli Star Buck-ba mentünk, mivel apa nem tudott értünk jönni rögtön.Rendeltünk és leültünk az egyik asztalhoz, sokat beszélgettünk, és úgy döntöttünk hogy este elmegyünk egyet bulizni, ránk fér már az tuti.


4 megjegyzés: