2012. szeptember 23., vasárnap

1.fejezet

Sziasztok!Ez életem első blogja, amit csak én írok.Remélem tetszeni fog, és rendszeres olvasóm leszel.:)!Itt van az első fejezet.Nagyon örülök neki, hogy vannak emberek akiket érdekel.KÖSZÖNÖM!Komiknak nagyon nagyon örülnék.:)
Puszi,Wiwi.x

~Lexi szemszöge~

A nyári szünet nagyon hamar eltelt, szinte csak a barátaimmal voltam és persze nyaralni, de oda is jöttek velem néhányan.Nem örültem,hogy vége a pihenésnek és a szórakozásnak.De, hát mindennek vége van, így ez is elmúlt.Holnap már szeptember 3.-a és suliba kel menni.Mennyire utálom...Hát igen, nem vagyok mindenkivel jóba az osztályból.Sokan nem szeretnek amiatt hogy megmondom a véleményem.Az utolsó napom nagyon jól telt!Az egyik legjobb barátnőmmel töltöttem Tifanival.Bementünk a városba és vettünk egy pár őszi cuccot.Szinte mindent felpróbáltunk és nagyon élveztük a kis shoppingot.A pénztárnál kiderült, hogy nem is volt olyan kicsi mert elég sokat kellett fizetnünk.Na nem baj, anya biztosan megérti.Nem hinném hogy azt akarja hallgatni reggelente, hogy *Nincs mit felvennem!*.Felhívtunk Tifani apukáját hogy jöjjön el értünk a pláza elé egy félóra múlva.Addig mi elmentünk meginni egy shaket.Sokat beszélgettünk és hülyültünk.Egyesen hozzánk mentünk, mert a barátnőm nálunk alszik és reggel együtt megyünk suliba.Nem tudom hogy keltünk fel,mivel  fél egyig csak beszéltünk és beszéltünk.
Hat órakor a Live While We're Young üvöltött a telefonomból, ami azt jelentette hogy ideje felkelnünk.Tíz perc szenvedés után felkeltünk.Hét órára sikerült elkészülnünk és már indultunk is a suliba.Anya nem ment dolgozni ma csak kilencre,(azta milyen mázlija van) így elvitt minket.Ha nem említettem volna már tizenkettedikesek vagyunk,ez az utolsó évünk ebben a suliban,és utána ha minden jól megy kiköltözünk New York-ba ketten.Hát remélem összejön a kis tervünk.Na de vissza a jelenbe.Kiszálltunk a kocsiból és rögtön megrohamoztak minket egy jó páran.
-Sziasztok!Fu nagyon jól néztek ki!-nézett végig rajtunk mosolyogva Niki.
-Szia!Köszönjük!-válaszoltuk mosolyogva szinte egyszerre a barátnőmmel.
.Hello lányok!-lépett oda hozzánk egy negyedik személy is.
-Szia!-köszöntünk mi is.
-Gyertek menjünk, mert már mindjárt csengetnek.-invitált minket az ajtó felé Jenni.
Csak négy óránk volt,ebből is az első év nyitó volt a többi pedig osztály főnöki.Nem igazán figyelt senki a tanárra.A legtöbben beszélgettek, vagy a telefonjukat nyomkodták.Én a barátommal SMS-eztem, és ha jól láttam Tifani is hasonlóan töltötte az idejét.Így hamar elment az a négy óra.
Az órarendünk nagyon parás lett.A legkevesebb óránk 7, és van nulladik óránk is.Na igen ez már megszokott, rengetek tanulás...
Suliból hazaérve leültem a laptopom elé és szétnéztem Twitteren és Facebookon is.Ezután felhívtam Bencét hogy mikor tudunk találkozni.Úgy döntöttünk hogy átjön filmezni fél háromkor.Addig még volt két órám úgy hogy pihentem egy kicsit mert az éjjel elég keveset aludtam.Két óra múlva felkeltem és azt tapasztaltam hogy nyúzottabb vagyok, mint voltam.Ez igazán remek mondhatom.Elmentem lezuhanyozni és felöltöztem.Megkerestem a filmjeimet és levittem a nappaliba hiszem ott nagyobb a TV.Amikor kész lettem már csengettek is.A kutyám,hangos ugatással üdvözölte a vendégemet.Kimentem és kinyitottam neki a kaput.
-Szia szivem-köszöntött egy csókkal Bence.
-Hello-öleltem meg mosolyogva.
-Gyere menjünk be!-húztam magam után a barátomat.
Letelepedtünk a kanapéra és kiválasztottunk egy filmet.A Ted-re esett a választásunk, azért mert azt még Bence nem látta.Elmentem csináltam popcornt és vettem ki a hűtőből üdítőt.Leültem mellé, kényelmesen elhelyezkedtünk, és már indítottuk is a filmet.Nagyon jó film, de mivel én már láttam elég unalmas volt, így körülbelül a felénél bealudtam.Arra keltem hogy a drága barátom valamin nagyon röhög.Álmos és értetlen fejjel néztem rá.
-Miaz drágám felkeltél így a végére?-kérdezte irónikusan.
-Haha igen.-válaszoltam két ásítás között, miközben ülő helyzetbe helyezkedtem.
-Én már láttam úgy hogy unatkoztam.-néztem rá.
-Akkor miért ezt néztük?-tette fel a megválaszolhatatlannak tűnő kérdést.
-Hát izé, csak úgy.-röhögtem.
Elpakoltunk és már ment is.Mivel nekem semmi dolgom nem volt, így úgy gondoltam hogy összepakolok egy kicsit a szobámban, mivel még Tifani ruhái is itt vannak, majd holnap eljön érte.Fél óra alatt egész elfogadható állapot uralkodott a szobámban.Amikor végeztem lementem a nappaliba, anya épp akkor ért haza.
-Szia anya!-öleltem meg.
-Szia!-mondta nem túl jó kedvűen.
-Valami baj van?-kérdeztem kissé aggódva.
-Ja nem, nincs.Semmi komoly,csak tudod munkahelyi gondok.-mondta anya legyintve majd a konyhába ment.
-Jó rendben.Amúgy mit szolnál hozzá ha hétvégén én meg pár barátnőm elmennénk valahova?
-Felőlem oké.De még az első sulis napon se vagy túl, de már a hétvégédet tervezed?
-Köszi anya!Igen!-mosolyogtam rá majd felmentem a szobámba.
A telefonomat kerestem legalább tizenöt percig, pedig ott volt a laptopom előtt.Írtam egy SMS-t Tifaninak hogy van egy jó ötletem és majd holnap megbeszéljük.Újból lementem a földszintre,mert éhes voltam.Semmi kedvem nem volt neki állni bármit is csinálni, olyan meg nem találtam amit szeretnék, szóval maradt a pizza rendelés.Háromnegyed órán belül kihozták a kért ételt.Kivettem két tányért és két pizza szelettel bementem anya szobájába.
-Hoztam pizzát.Kettő elég lesz?-kérdeztem az arcát fürkészve.
-Igen persze, köszönöm.-mosolygott rám kedvesen.
Én kimentem a szobából és a sajátom felé vettem az irányt.Megettem a vacsorámat és lezuhanyoztam.Eléggé elment az idő, mert már fél tíz volt.Kaptam egy üzenetet a barátomtól,hogy jó éjt és szeret.Nagyon jól esett a kis üzenete és rögtön visszaírtam neki.Bepakoltam a táskámba,kisebb szitkozódások közt,hogy holnap nyolc órám van.Nem nagyon tudtam semmi se csinálni így  egy óra TV bámulás után elaludtam.
Reggel a telefonom ébresztője keltett.Na igen, ez nálam sosem úgy működik mint a filmekben vagy a reklámokban, hogy frissen és üdén kelek.Kimásztam az ágyból és lementem a konyhába.Egy cetlit találtam a hűtőn."Korán el kellett mennem,sajnálom, de tettem ki pénzt kajára.Majd este jövök.Puszi,Anya!'' Nagyon jó!gondoltam magamba majd felbattyogtam az emeletre.Tíz perc gondolkodás után eldöntöttem mit fogok viselni ma.Bementem a fürdőszobába arcot és fogat mostam, kivasaltam a hajamat és felvettem az előre kiválasztott ruhadarabokat.Hét órára készen is lettem.Felkaptam a vállamra a táskámat és már indultam is a bajárat felé.Felvettem a cipőmet, és már léptem is ki az ajtón.Megjegyzem elég hűvös volt, még jó hogy vettem fel felsőt is.Gyalog indultam az iskola felé.Útközben összetalálkoztam az egyik évfolyam társammal Bogival, így ketten folytattuk tovább utunkat.Nagyon jól elbeszélgettünk.Eddig fel sem tűnt hogy mennyire jó fej ez a csaj!Számot cseréltünk és megbeszéltük hogy még keressük egymást  a napokban.Felmentem az angol terembe mivel ott lesz az első óránk.Leültem Tifani mellé és már szinte azonnal beviharzott a tanár.Nem tűnt jókedvűnek ami nekünk pech.Az órák elég hamar elmentek.Nagyjából szét untam a fejemet.Minden tanár csak beszélt beszélt és beszélt.Nem tudom hogy volt ennyi mondanivalójuk.
-Végre vége!-mondta unottan Fruzsi.
-Hát mára ennyi bőven elég volt, majdnem elaludtam.-válaszoltam röhögve.
-Na menjünk már mert nem bírok tovább itt lenni.-siettetett Tifani.
-Jól van nyugi!Szia Fruzsi!-bejeztem be gyorsan a beszélgetést, és már indultunk is.
Mikor kiértünk a suliból nagyon megkönnyebbültünk.Hozzánk mentünk, mivel nem akartam egyedül lenni, és elkellett mesélnem a barátnőmnek a remek ötletemet.Nem tartott sokáig rögtön értette hogy mire gondolok.Csak azt nem tudtuk hogy hova megyünk.Nem akartunk sok embert hívni így úgy döntöttünk hogy csak négyen megyünk.Mi, meg a pasijaink.
-Basszus olyan messze lakunk.-nyavajogtam.
-Nekem mondod?leszakad a vállam.-csatlakozott hozzám a barátnőm.
Szerintem látni lehetett a villany körtét a fejem felett.Nem is rossz ötlet.Sőt!Tudok valamit, jegyeztem meg magamba.
-Mit szólnál ha megtanulnék vezetni?-kérdeztem felé fordulva.
-Na az nagyon jó lenne!Nem kéne gyalogolnunk.-értett velem egyet.
-Ennyi!Majd megkérdezem anyát, mert kéne egy kocsi is.
-Szuper!-vágta rá, majd indultunk tovább.
Hazaértünk, és ledobtuk magunkat a fotelekbe.Szusszantunk egy kicsit és felmentünk a szobámba, közben hallgattam a barátnőm sipákolását hogy minek van nekünk lépcsőnk.Hát igen, kissé kifáradt.Bekapcsoltam a laptopomat és kerestem valami jó számot.Elindítottam és már kezdtünk is tervezgetni hogy hova menjünk.Negyed hétkor észbe kaptunk hogy mennyit beszélgettünk...


5 megjegyzés: