2012. szeptember 21., péntek

Bevezető

Sziasztok!Alexandra vagyok, de mindenki csak Lexinek hív.Egy 18 éves lány vagyok, aki most lesz végzős a középiskolában,és a legnagyobb álmom az, hogy Tifanival az egyik legjobb barátnőmmel kiköltözzek New York-ba.Minden nagyon jól halad, barátok,szerelem..De valami megváltozik.Valami vagy valaki miatt minden más lesz...
Nagyon sok barátnőm van, ezért szinte mindig elfoglalt vagyok.Szeretem a mozgalmas életet.Szüleim elváltak már jó ideje.Anyukámmal élek,akinek külföldi cégei vannak,azért sokszor utazom ide-oda.Apukámmal is jó  a viszonyom, bár kevés időt töltök vele, mert sokat dolgozik.Nagyon szeretek zenét hallgatni.A kedvenc bandám a One Direction. Nem vagyok Directioner de szeretem őket, és örülök a sikereiknek.Párszor már Londonban is jártam, de nem futottam össze velük mint ahogy a love storyk-ban szokás.De nem baj nem bánkódom, hiszen az élet nem egy tündérmese, ahol a herceg nőért eljön a hercege és boldogan élnek örökkön örökké.Nincs okom panaszra hiszen van egy csodás barátom aki nagyon szeretek.Már fél éve tart a kapcsolatunk.Kissé meglepő, mert eltérő karakterek vagyunk.De, nagyon örülök neki, és remélem hogy még sokáig együtt leszünk.Lehet hogy kicsit fura, de a legjobb barátaim egyike egy fiú,Máté.Még általánosba ismertem meg és nagyon  jóba lettünk, sőt.Annyira jó, hogy mindent elmondhatok neki és segít ha baj van, és megérti a problémáimat.Amúgy, az unoka tesóm barátnőjével járt régebben így sokat voltunk együtt, és ma már nagyon jól ismerjük egymást.
Röviden ennyit magamról.:)

7 megjegyzés:

  1. eddig nagyon jó:d kezd el hamar:)L

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó szivem :* Imádlak ♥♥ Csak így tovább xx ♥

    VálaszTörlés
  3. köszööönöm szépeeen mindkettőtöknek.:) metoo.♥♥:)

    VálaszTörlés
  4. Ügyi vagy szivem:) Hozd hamar az első részt:) Kiváncsi vagyok :)♥

    VálaszTörlés
  5. köszönööm szépen.:) Tamii.L igyekszem.:)x

    VálaszTörlés
  6. Szia :D Bocsi, hogy csak most tudtam írni, de másik blogot is olvastam :D (askon igértem) de a kezdet nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  7. Sziia, nagyon örülök neki.:)LL

    VálaszTörlés