2012. december 21., péntek

12.fejezet

Sziasztok.:)Nem tudom mi legyen a bloggal, érdekel ez egyátalán valakit..?!Mert szeretném tudni hogy érdemes e folytatnom, kérlek jelezzetek vissza.:) 6 TETSZIK ÉS ÚJ RÉSZ  tudom hogy ez most rövid...
Sok puszi,Wiwii.xx



~Lexi szemszöge~


Miután befejeztem az áradozást, visszamentünk a kocsihoz és haza dobtam Mátét, persze nem szó szerint.Elbúcsúztunk, aztán pedig hazafelé vettem azt irányt, közben zenét hallgattam, így gyorsabban telt az idő, s hamarabb voltam otthon.Leparkoltam összeszedtem a cuccaimat, és bementem a házba anyát nem láttam a nappaliba, gondolom a szobájába van.Felmentem az emeletre, bekopogtam és igazam lett, épp TV-t nézett, beköszöntem és elmondtam neki a holnapi tervet.Ott töltöttem egy fél órát mert anya részletesen hallani akart mindent Patrikról, én pedig elmeséltem hisz nem tehettem mást.Komolyan mintha tizenöt éves lennék.Miután kifaggattak felmentem a szobámba lezuhanyoztam és bekapcsoltam a laptopot, és azzal együtt lementem a nappaliba, ott jobb TV-zni.Nem tudtam már mit nézni így az Xfaktoron állapodtam meg, hát nem egy nyerő széria az már tuti biztos.Skypeoltam Tifanival és neki is elregéltem mindent, elejétől a végéig, olyat sikított a sztori végén hogy szerintem a szomszédaink is hallották, ami nem előnyös dolog.Azt elemezgettük hogy mit vegyek fel, de ha jól értettem akkor nem kinti szertartásról van szó, így nem kel olyan sokat babrálni a ruhaválasztással.Tizenegy óra körül befejeztük Tifanival a beszélgetést és ő elment én pedig még pötyögtem a billentyűzetet egy ideig, egészen addig még el nem aludtam a kanapén.
Négy óra után keltem fel arra, hogy a Notebook-om a padlóval találkozik, én pedig álmosan riadtam fel.Kicist észheztértem, lecsuktam a laptop tetejét és valahogy felvánszorogtam a szobámba, közben majdnem elestem.

Vasárnap reggel kipattant a szemem és kiugrottam az ágyból, kilenc óra, muszáj volt felkelnem ilyen korán hisz Patrik egyre jön értem és fogalmam nincs hogy milyen ábrázatom lesz..Lementem csináltam magamnak egy meleg szendvicset felbaktattam vele a szobámba és bámultam magam a tükörbe miközben ettem.Mikor elfogyott a kajám, elmentem fürdeni és hajat mosni, úgy érzem ez a folyamatos zuhanyzás a mániámmá vált.Fél óráig áztattam magam, s mikor eszembe jutott, hogy nekem sietnem kel, szinte kipattantam a kádból, a hajamra egy törölközőt csavartam és felvettem a köntösömet.A szekrényem előtt álltam teljesen tanácstalanul, elképzelésem nem volt hogy mit vegyek fel.Hosszas ruha próba után végre megvolt az elfogadható szett, kitettem az ágyamra, gyorsan besiettem a fürdőbe megszárítani a fejemen lévő loboncot.A sminkes tizenkettőre jön, mivel arra egyedül már nem lett volna időm, a hajam természetesen hullámos, göndörítővel rásegítettem egy kicsit.Pont tíz perccel lettem hamarabb kész mint Zita jött volna, jól időzítettem, ciki lett volna ha még bugyiba rohangálok.
-Szia!-öleltem meg.
-Jaj de kis csinos valaki.-jegyezte meg mikor elengedtük egymást.
-Igyekszem.-mosolyogtam.
-Na és kinek akarsz így tetszeni Lexi drágám?-kérdezte sejtelmesen.
-Hát...esküvőre megyek, Patrik hívott meg tegnap.
-Ó, hát így állunk.
Elkezdett sminkelni, közben sokat beszélgettünk, bírom a csajt iszonyat jó fej, pedig anyával egy idős majdnem.Röpke fél óra alatt kész is lettünk, nagyon jól megcsinálta, visszafogott mégis feltűnő, de sajnos Zitának tovább kellett rohannia, hisz nem csak nekem van szükségem egy ilyen jó szakemberre.Miután ő elment, még igazgattam a ruhámat és a hajamat, egykor megcsörrent a mobilom, Patrik írt hogy itt van a ház előtt.Belebújtam magassarkúmba, felkaptam egy blézert, a táskámat már kitettem az előszobába, így azt ott találtam.Mikor kiléptem az ajtón ő ott volt a kocsi mellett, leesett az álla mikor meglátott, ezt jó jelnek vettem.
-Szia!-mentem oda hozzá és adtam neki két puszit.
-Hello, gyönyörű vagy!-mosolygott-Mehetünk?-tárta ki az autó ajtaját.
Beültem, pár másodperc múlva ő is ugyan ezt tette az út odafele hosszú volt, nem igazán beszélgettünk, csak olyan semleges témákról, nem értettem hogy most akkor mi van?!

Megálltunk és egy szép fehér színű ház állt előttünk, elég nagy kerttel, kiszálltam s tovább elemeztem a házat még ő leparkolt, majd csatlakozott hozzám és együtt sétáltunk be a hatalmas épületbe.Senkit nem ismertem csak mosolyogtam idétlenül illetve zavartan, és azt fixíroztam hátha itt van Máté, hátha.Pechem van az biztos,bemutatkoztam néhány embernek akikkel jól elbeszélgettünk a szertartás kezdetéig, jó fejek.Azt vettem észre, hogy minden elhalkul, a vendégek elfoglalják helyeiket, kézen fogtam Patrikot, és leültünk a hozzánk legközelebb eső székekre.Nagyon tetszett az egész, a menyasszony gyönyörű volt, odavoltam a ruhájáért, hosszú uszálya volt, amit aranyos kislányok vittek utána.Először hülyeségnek tartottam, hogy nem kint lesz az esküvő, de végül nagyon tetszett a benti díszítés, le a kalappal előttük!Megvolt a csók összeházasodtak meg minden, és áttolongtunk a ház másik végébe.Ha egyedül lettem volna, szerintem eltévedek.. elvettünk a tálcákról egy egy pezsgőt és leültünk a nappaliba beszélgetni, ott viszonylag kevesen voltak.Fél óra társalgás után szóba jött az hogy mi lenne ha mi.... összejönnénk.Nem láttam rajta hogy zavarba lenne , így reméltem hogy nekem sincs rá okom, így elég lazán eldöntöttük hogy mi hogy lesz.
-És.. te mit gondolsz?-kérdeztem.
-Hmm talán ezt.-válaszolta majd megcsókolt.
Mikor elváltunk egymástól elég egyértelmű lett a dolog, megöleltem majd odamentünk a többiekhez, kicsit elvegyültünk.Gratuláltunk az ifjú párnak, én lemaradtam egy kicsit, a svéd asztalnál pár falat után megkerestem a barátomat, és elráncigált táncolni.Az alkohol hatására, mindenkiből elszálltak a gátlásai és felhőtlenül mulatott, szórakozott a többiekkel.Én sokáig a menyasszonnyal és a pasimmal táncikáltam még meg nem jött Peti (férj) és nem emlékeztette Annát (feleség) hogy esetleg el kéne dobnia a csokrot.A csajok hátra álltak velem együtt, Anna megfordult és elhajította a szép rózsa csokrot. pont a kezembe esett, mire mindenki hangos nevetésben tört ki.Kicsit kínosnak találtam először a szitut, de a végére már én is röhögtem hisz tényleg milyen ironikus helyzet.
-Úgy látszik el kel, hogy vegyél.-röhögtem majd megcsókoltam a barátomat.
-Semmi akadálya.-ölelt meg.
-Gyere pihenjünk egy kicsit!-húzott ki a tömegből, az emelet felé.


2 megjegyzés:

  1. Meglepetéés: http://itsmylife1dj.blogspot.hu/ :D Btw ne várd meg míg meglesz az a sok-sok tetszik/komi amit kérsz mert akkor soha nem fogsz írni ide. A történeteddel kell rávenned az embereket arra, hogy írjanak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rossz link :S itt a jó: http://iwannalivewhilewereyoung.blogspot.hu/p/dij.html

      Törlés