2012. november 29., csütörtök

~~~

Sziasztok, ez egy különleges rész lesz, nincs tetszik se komment határ.Jó olvasást, ha van igény rá lesz még ilyen.:)Ez volt a meglepetés mert eddig nemigen csináltam még ilyet, direkt nem hosszú nem tudom..szerintetek milyen?!:S
Sok puszi,Wiwi.xoxo



*Louis szemszöge*


Hulla fáradt vagyok, most megyünk haza az egyik koncertről a buszba ülünk a srácokkal.Niall zabál, Zayn mindjárt bealszik, Harry itt ül mellettem és a laptopját böngészi gondolom Twitterezik,Liam pedig telefonál, én pedig fogalmam nincs mit csinálok.Nem nevezném gondolkodásnak hiszen annyira kimerült vagyok, hogy beszélni sincs energiám, csak bámulok ki az ablakon, és várom hogy hazaérjünk.Ha belegondolok, nem is olyan jó hogy otthon leszek Londonba, hisz ott van Eleanor, már nem mennek olyan jól a dolgok mint régen.Valami megváltozott, talán meguntuk egymást, az történt amit lehetetlennek gondoltunk a kapcsolatunk elején, hiszen köztudott hogy egyikünk sem az az unalmas,otthon ülős, komor tipús.Egyre többet veszekszünk, de ezt persze nem mondom senkinek, a srácoknak se de látják hogy valami nincs rendben köztünk, de nem kérdezik.Unatkoztam, már nem is voltam annyira fáradt, elővettem a laptopomat én is, és Hazza példáját követve elkezdtem Twitterezni.Épp a nekem szánt tweetket olvasgattam mikor megszólalt a sofőr:
-Mindjárt Londonban vagyunk!
Elraktároztam magamnak az információt nem igazán foglalkoztam vele folytattam az olvasgatást, jókat nevettem rajtuk.Mikor már elolvastam mindent amit akartam felnéztem hogy ki mit csinál, csak annyi változott hogy Liam már nem telefonál hanem a mobilján netezik.Lecsuktam a Notebook-om tetejét és kimentem a 'konyhába' innivalóért, közben összetalálkoztam a szendvicset faló Niallel.
-Hogy bírsz te ennyit enni?Mondjuk két év után már nem csodálkozom.- mosolyogtam.
-Még növésben vagyok!-válaszolt büszkén.
-Hát persze.
Fejemet ingatva tértem vissza a helyemre, amit időközben Harry elfoglalt, úgylátszik ő is bealudt.Kérdőn fordultam a többiek azaz Liam felé aki egy váll rántással elintézte a helyzetet.Beültem Nialler helyére, nem vettem észre hogy zavarná úgyhogy maradtam egészen az utazás végéig.Vizemet szürcsölgetve néztem az ismerős londoni tájat, míg észre nem vettem hogy már nagyon közel járunk, a közös ház felé.Elkezdtem összeszedni a cuccaimat, a mobilomat már mindenhol kerestem már az ideg baj határán voltam amikor Harry felült, és megpillantottam az elveszett készüléket.Odamentem közben pedig majdnem felbuktam az éppen felkelő Zaynben, de sikeresen odajutottam, felkaptam és zsebre vágtam mielőtt valaki megint eltüntetné.Ahogy láttam a többiek is elkezdtek mozgolódni,de most komolyan úgy csinálunk mintha nem állna meg a kocsi, hanem útközben kéne belőle kivetődni, na nem baj ilyenek vagyunk mi.
-Srácok, itthon vagyunk!
Kiszálltunk a kocsiból, kivettük a csomagjainkat és beestünk a házba, mindenki lent hagyta a bőröndjét és felment a szobájába pihenni, én mégis vittem magammal, már nem voltam annyira fáradt gondoltam kicsomagolok.Ez csak egy három napos koncert volt, így nem vittem sok dolgot, azt a pár ruhát kidobáltam belőle, és a fürdőszobába indultam.mikor észrevettem hogy valami hiányzik.Lassan megfordultam és tettem két határozott lépést a bőrönd irányába, és belenéztem, ez nem lehet igaz, gondoltam.
-Srácok nem látta valaki Kevint?-ordítottam végighaladva a folyosón.
-Mi bajod van?-jött felém kómásan Harry
-Nem találom Kevint, pedig ott volt a koncerten.-panaszkodtam.
-Hagyd már a hülye madaradat!-jött a nemtetsztő mondat Zayn szobájából.
-Ki dobom a hajzseléidet!-fenyegetőztem.
-Na azt nem!-ahogy gondoltam kipattant az ágyból mert már az ajtóban állt.
-Biztos a kocsiba hagytad, majd holnap visszakapod.-veregette meg a vállam Liam, mert ő is felkelt a hangzavarra.
Tuti igazuk van, majd vissza kapom, nem lesz semmi baja, miközben nyugtattam magam, lementem a konyhába egy répáért.Már ott tartunk hogy megpucolt répákat tartunk itthon kizárólag nekem, mivel mindig azon nyígok hogy valaki szedje le róla nekem a héját.Mindenki elment aludni így hát én is ezt tettem, felmentem a szobámba és befeküdtem az ágyba és bekapcsoltam a TV-t.Valami bugyuta műsor ment amin sikeresen bealudtam, persze csak az után hogy elrágtam a finom sárga zöldségeimet.
Negyed nyolckor arra keltem, hogy Harry ugrál az ágyamon, fél szememet kinyitottam azzal jeleztem hogy fent vagyok, valamennyire.
-Nem jössz velünk szórakozni?-kérdezte.
-Kikkel?
-Velem meg Niallel.
-Mikor?
-Kilenc fele, egy jó kis bárba?
-Megbeszéltük, most kifele.-azzal visszafeküdtem.
Feküdtem még egy ideig aztán erőt vettem magamon és elmentem zuhanyozni, sikeres volt úgy láttam mert frissebbnek éreztem magamat.Elballagtam a szekrényemig és kiválasztottam hogy mit vegyek fel,majd megcsináltam a hajam mert eléggé elaludtam, sőt.Miután tűrhető külsőt varázsoltam magamnak lementem megnézni a srácokat ki mit csinál, hova megy.Niall mászkált csak boxerben a konyhába, de kivételesen kaját nem láttam nála, csak egy poharat.Felbaktattam Harryhez hogy mikor indulunk de nem volt a szobájában, ezért lementem a garázsba hátha ott találom, és milyen szerencsém volt, pont ott állt.
-Mikor indulunk?
-Amint Nialler hajlandó felöltözni.
Nem sokkal később már a kocsiban ültünk Hazza vezetett, fél óráig zötykölődtünk, mire odaértünk.Kívülről tök jó helynek nézett ki, mikor bementünk látszott hogy göndörkének ismerős a környezet, ő már nem egyszer járt erre.Lepacsizott a kidobó emberrel és a VIP részleg felé vettük az irányt, elég sokan voltak és szerencsére senki nem támadott le minket.Le ültünk az egyik szabad asztalhoz és megnéztük az ital lapot miután kiválasztottuk hogy mit iszunk oda mentem a pulthoz és rendeltem.Egy elég szexi csaj hozta ki nekünk a piákat, láttam hogy Harry barátunk eléggé lecsekkolja a csajt, de mivel nekem barátnőm van nem vethetem rá magam.Egy ital után jött a második majd a harmadik és így tovább jókat röhögtünk az este folyamán, de azért próbáltunk mértékkel inni, mert érdekes lenne ha a következő címlap sztori az lenne hogy 'A One Direction alkoholistákból áll!'.Igazán mókásnak találnám, de a directionerek és Paul nem biztos, és Liam is tuti kiakadna.Nem akarjuk lerombolni azt amit mind eddig felépítettünk, mert egy dalban vagy egy videóklippben nagyon sok munka van, és rossz lenne ha mindez egy jó este miatt szertefoszlana.Szeretem ezt csinálni és a srácok is, nagyon nagy öröm hogy ennyien szeretnek minket, és sokan kíváncsiak ránk.Talán egy kicsit jobban kiütöttük magunkat a kelletén mert csak arra emlékszem hogy egy csaj ül az ölembe és dumálunk közben iszogatunk a fotelbe.
Nem tudom hogy jutottunk haza de nem is érdekel, csak az hogy miért aludtam a kanapén egy kézzel az arcomba, mivel nem volt energiám felülni csak feküdtem lehunyt szemmel és vártam a csodát vagy nem tudom mit.Később rájöttem hogy a kéz tulajdonosa Harry aki rajtam fekszik, valahogy.Nehezen de mindketten feltápászkodtunk ülő helyzetbe és bámultunk előre, egyikünk se tudta hogy mi van.
-Niall hol van?-kérdeztem.
-Itt vagyok!-szólt egy halvány hang a kanapé mögül.
Hátra fordultunk és megláttuk az elveszett barátunkat a szőnyegen elterülve, nem is érdeklődtünk a felől hogy hogy került oda, biztos lelöktük gondoltam.Úgy éreztem magam, mint akin átment egy út henger, és erre még rátett egy lapáttal az hogy én is sikeresen lecsúsztam az ideiglenes ágyunkról immár én is a padlón ültem.Ki kéne egyszer már rendesen aludni magamat mert mindig fáradt vagyok, és egy zombihoz hasonlítok, ami nem valami előnyös hisz szinte mindig fotóznak minket.De aludni meg nincs időm, mindig van valami hülyeség, jó oké nem kellett volna elmennem és akkor végigaludtam volna az éjszakát, de hát kel egy kis szórakozás ebbe a nagy hajtásba, ezt meg lehet érteni.Most egy óra van, nekünk pedig este díjátadóra kel mennünk ami aztjelentri hogy minimum ötre el kel készülnöm, mert hétkor kezdődik meg mire odaérünk, hisz nem Londonban lesz.Magángéppel megyünk de csak másfél órás az út szóval nem olyan nagy dolog, de akkor is.A jövőhetet megkaptuk pihenőnek akkor maximum egy fotózásunk lesz és annyival annyi, jó lesz egy kicsit lazítani meg majd pár napra hazamegyek Doncasterbe is.Imádom az izgalmas,mozgalmas életet de ez már néha egy kissé sok.Nagyon be vagyunk táblázva így az év végére, de a New York-i koncerteket várom a legjobban, imádom Amerikát, annyira megfogott.Karácsony táján megyünk oda, még a szilvesztert is ott töltjük elvileg, lesz két három szabadnapunk ott is, jönnek velünk a lányok is.Remélem Perrie is el tud szabadulni hisz neki ott van a Little Mix, bírom a lányokat is csak keveset találkozunk velünk, de nem csoda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése