2012. november 6., kedd

7.fejezet

Hello drágák!Nagyon gyorsan összejött ez az 5 tetszik, amit köszönök szépen Nektek.Már négy (:$) napja kellett volna írnom de volt időm, sajnálom.Nagyszerűek vagytok és imádlak titeket! 7 TETSZIK ÉS ÚJ RÉSZ.
Sok puszi, Wiwii.xoxo



*Lexi szemszöge*


Napok nagyon gyorsan elteltek, azon kaptam magam hogy péntek reggel van, és suliba megyek.A napokban nem sok minden történt, anya találkozott a 'barátjával' Sammel.Tök jó, én örülnék nekik, már csak apának kel szereznem egy barátnőt.Na de vissza a jelenben, ne szaladjuk ennyire előre, ott tartottam, hogy péntek reggel, hat órám volt, nagyjából egyenlő volt a kínszenvedéssel, de mivel jó kis osztály vagyunk a legtöbb órán röhögtünk.Utálom az órarendet, nem tudom hogy lehet összerakni hat ilyen utálatosan szar órát egy napra, ehhez tehetség kel komolyan.Miután véget ért a halál, magyarul az iskola, megbeszéltem Mátéval hogy elkísérem a versenyre.Négykor kezdődött a Sportcsarnokba, így még volt időnk odaérni és elkészülni.Nem volt más programom, meg szívesen elkísérem, örülök a sikereinek, és büszke vagyok rá, hogy remek futó.Eddig mindig ott voltam, és szurkoltam neki, és ez remélem soha nem lesz másképp.Miután hazaértem elterültem az ágyon és bámultam a TV-t nem volt erőm megmozdulni.Fél négykor felhívtam anyát, hogy jöjjön értem, mivel ez már előre meg volt beszélve.Mindenki nagyon jól szerepelt a versenyen, imádtam , Tifani sajna nem tudott jönni, nem tudom mi van vele mostanság ki marad mindig.Majd ezt meg is fogom vele beszélni, mert ez így nem lesz jó.Az eredmény hirdetésre, próbáltam kicsit közelebb menni a versenyzőkhöz, de valaki férre lökött, és beleütköztem pár lányba akik mögöttem álltak.Kicsit meglepődtem, nem hinném hogy ilyen rossz helyen álltam.El motyogtam egy 'bocsit' miközben újra megpróbáltam előrébb menni, és lássatok csodát, most sikerült is.Máté második lett a versenyen szinte ugráltam örömömbe, szerintem full idiótának néztek, de nem baj, hiszen én örültem.A rendezvényszervező megköszönte a részvételt, és hogy eljöttünk, mihelyst befejezte a monológját odaszaladtam, és megöleltem a legjobb barátomat, ő pedig megpörgetett.Bement az öltözőbe átöltözni, addig én leültem és megvártam, hamar kész lett, és együtt mentünk 'ünnepelni', az az beültünk a Starbuck-ba.Imádom a helyet, olyan hangulatos, és remekül lehet beszélgetni, és az italok is isteniek, Tifanival régen folyton idejártunk.Elbeszélgettünk legalább egy órát, csak úgy jöttek a jobbnál jobb témák, nagyjából szakadtunk a röhögéstől, senki sem nézett minket hülyének, na jó, csak jó páran.Felhívtam anyát, hogy jöjjön értünk anya, a hely előtt fogjuk várni, de mivel nem tudott rögtön jönni várnunk kellett vagy húsz percet.Addig kimentünk, és elkezdtünk hülyülni, egyszer csak oda jött három csaj, és elkezdtek beszólogatni.Természetesen nem hagytam magam és visszaszóltam, Máté alig tudott visszafogni, mivel meg akartam tépni a szöszi csajt.Folyton egy mondat visszhangzott a fejembe 'Tetszett a levél?'.Egyre jobban hajlottam, afelé hogy ez nem csak egy ízléstelen vicc volt, hanem komolyan is gondolják.Nem vagyok az a félős tipús, de kezdtem aggódni, hogy mi lesz..Rám szállt három zakkant csaj, és kitudja hányan vannak még, vagy hogy ezt meddig akarják csinálni.Máté felé fordultam mire ő elég érdekes fejet vágott.
-Ez mi volt?-kérdeztem.
-Fogalmam nincs, de neked is lehetne eszed.
-Nekem?Ezt most komolyan mondod?Még hogy nekem lehetne eszem, láttad amit én vagy egy másik műsort néztél?-fakadtam ki.
-Nyugodj le, de nem kellene leállni ezekkel vitatkozni -mutatott oldalra - ebből semmi jó nem fog kisülni abban biztos vagyok.-vett egy mély levegőt és rám nézett- most pedig szedd rendbe magad, mert mindjárt itt van anyud.-mondta.
-Oké tudom, és igazad van, de ebben a helyzetben te se fogtad volna vissza magad.-magyaráztam a helyzetet.
-Jól van már okoska.-mosolygott.
Pár perc múlva leparkolt mellettünk a kocsink, beszálltunk és elindultam haza, mára már elegem volt a drámából, úgy hogy inkább meg se szólaltam.Kitettünk a házuknál Mátét, mi pedig hazakocsikáztunk, anya beparkolt a garázsba, én pedig rögtön indultam fel a szobámba.Nem tudtam mire vélni a történteket, így inkább nem is foglalkoztam vele, lementem a nagyobb fürdőszobába és teleengedtem vízzel a hatalmas kádat.Belemásztam a meleg vízbe, vittem magammal  az Ipademet is, és reménykedtem hogy nem ejtem bele, mint a régi telefonomat, hát igen kicsit béna vagyok.Elkezdtem nézegetni a híreket hogy mik vannak, írtam pár üzenetet Facebookon, közben zenét hallgattam.Meguntam a fürdést, kiszálltam a kádból, felvettem a köntösömet és kimentem a konyhába valami kajáért, utána pedig felbaktattam a szobámba.Lefeküdtem az ágyra és elkezdtem enni közben valami hülye műsort néztem, közben a gépemet pötyögtem, és webkameráztam az unokatesómmal aki kint van Dubai-ba.Jó lenne ott lenni velük,már voltam kint náluk, de rohadt meleg van, azt hittem megsülök, de ennek már majdnem egy éve.Azért valljuk be hiányoznak, bár a családom nem olyan összetartó de azért mégis.Fél tizenkettő fele befejeztük a Skypeolást, mivel ott már eléggé késő volt, sőt már éjszaka.Nem volt úgy igazán hangulatom senkihez, csak három spanommal beszéltem, meg Tifanival kamoztam mivel rájöttünk hogy úgy egyszerűbb, remek okosak vagyunk.Elkezdtem kifesteni a körmömet, elég béna volt már, le is kopott, meg nem volt hangulatom már a francia körmömhöz.Inkább hajlottam a fekete felé, közben ki is borítottam a parkettára, szóval kijelenthetem hogy ma különösen szerencsétlen napom van.Miközben csináltam a körmömet felvetettem az ötletet hogy nem e alszik holnap nálunk, mivel anya amúgy se lesz itthon hétvégén mivel meg Olaszországba értekezletre,reggel indul a gépe.Na hát ebből az lett, hogy bulit rendezünk itt nálunk, és majd kitakarítanak a takarítók, úgy is vasárnap szoktak jönni.Megállapítottunk hogy zsenik vagyunk, elkezdtünk meghívni az embereket, úgy néz ki jönnek vagy harmincan, de tuti jönnek a haverok haverjai is így többen leszünk, de nem baj mivel nagy a ház és a kert is.A szervezkedés beindult, megbeszéltük hogy Tifani átjön tizenegykor és hozatunk kaját veszünk piát meg ilyenek.Mikor mindent megdumáltunk, úgy döntöttem elmegyek aludni mert már majdnem bealudtam a gép előtt.Elég nehezen aludtam el, és hajnali háromkor arra ébredtem hogy Leila kaparja az ajtómat, mindig ez van ha bezárom.Beengedtem a kutyámat, automatikusan felugrott az ágyra, elhelyezkedett és már aludt is.Szerencse hogy nagy ágy, a kutya meg kicsi, mert ha elterpeszkedik, nem tud lelökni, ja hát igen erre már volt példa régebben Rex-el.Ő a volt kutyám, egy nagy németjuhász volt, elég sokáig tizenhárom évig élt, de sajnos el kellett altatni.
Reggel a telefonom keltet fél tízkor, anya már rég elment én pedig elkezdtem azon gondolkozni hogy milyen kaját rendeljünk.Levánszorogtam a lépcsőn adtam enni a kutyámnak én pedig valami reggeli után néztem.Épp nyitottam ki a hűtőt mikor rám borult valami paradicsomos cucc, nagyon jó, gondoltam és bementem a fürdőbe lezuhanyozni.Ez a nap is jól kezdődik.Törölközőbe kimentem a nappaliba, bekapcsoltam a tévét és újból a konyhát vettem célba, de már sokkal óvatosabban nyitottam ki a hűtőt.Remek ötletem támadt, hogy csinálok gofrit, egyszerű és  nagyszerű, vagy is általában sikerült megcsinálnom.Most is így lett nagyon hamar kész lettem, betettem 'sülni' én pedig gyorsan felmentem és felöltöztem egy ilyen semleges cuccba.Siettem, le és reméltem hogy nem ég oda a reggelim, és nem is éget ép időben mentem le.Épp nutellát kerestem, mikor csengettek, gondoltam hogy Tifani az, de ahogy őt ismerem csak úgy besétál nem csenget.Az ajtóhoz léptem és kinyitottam, a barátnőm állt ott, egy nagy dobzzal a kezébe, én csak bámultam rá értetlenül.
-Nézzük még egymást vagy be is engedsz?-türelmetlenkedett.
-Ja.Ja aha gyere-álltam férre-és még is mi ez a nagy valami?-kérdeztem és a dobozra mutattam.
-Majd meglátod, amúgy semmi érdekes.
-Jól van , de gyere épp enni akartam, gondolom nem hagynád ki a nutellásgofit.
-Persze hogy nem, feltéve ha nem mérgezel meg.-emelgette a szemöldökét.
-De hallod rögtön, na inkább menjünk.
Azzal bementünk a konyhába kerestem nutellát és már ettünk is, bepakoltam a mosogatógépbe és leültünk a tévé elé.
-Milyen kaját rendeljünk?-kérdeztem.
-Nem tudom.
-Mondjuk pizza, jó sok pizza?
-Na ez nem rossz Lexi, tudsz valamit.-dicsért meg- de piát is kéne venni.
-Jól van akkor menjünk el vásárolni, mert alig van itthon valami, felmegyek a táskámért mindjárt jövök.-azzal elindultam
Hívtunk egy taxit és elindultunk egy bevásárló központba, közben benéztünk egy két ruha üzletbe is, és vettünk is pár dolgot.Elhülyültünk, szerintem mindenki hülyének nézett minket, vettünk vodkát, bort, Jack Daniels-t, ezzel jól elleszünk este, lesz hangulat az biztos.A vásárlást hamar letudtuk, negyed kettőkor már otthon voltunk, és kipakoltuk a cuccokat.Hétre megrendeltük a pizzákat , ugy is akkor fognak jönni a legtöbben, mikor nagyjából elkészültünk, kicsit pihentünk.Tifani négy fele hazament átöltözni és hatra visszajött.Addig én is megcsináltam a hajamat, kisminkeltem magam kerestem valamilyen partiruhát hozzá egy magassarkút hozzá választottam kiegészítőket is.Elégetten néztem bele a tükörbe, amit lehet kihoztam magamból szerintem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése